miércoles. 03.07.2024
Patolas. 1997-1998 . Entrenador del VERIN . Ascenso a Preferente y Campeón de Copa Diputacion
"Patolas", segundo por la izquierda en la fila superior, fue entrenador del Verín C.F. En la foto, temporada 1997-1998, cuando se consiguió el ascenso a Preferente y fueron campeones de la Copa Deputación. | FOTO: Cedida.

Hai días que recibimos noticias que preferíamos non escoitar, pero a vida é un cúmulo de anécdotas e realidades de tódolos gustos e de tódolos xeitos. Hoxe é un día deses.

Despois de loitar contra unha enfermidade, non gañou a lía e perdeu a vida. Aínda que son dos que penso que non é dos que se perde, porque el nunca marchará, o seu nome, "Patolas o zurdo", queda gravado con letras de ouro, polo menos, nese Verín C.F. que tanto amou e que tanto lle deu.

Ese equipo, nesta tempada memorable do 2024, queda un pouco máis orfo, porque ti fuches fillo, pai e nai ó mesmo tempo, directivo, utilleiro, porteiro, xogador, entrenador, administrativo, bibliotecario, redactor... E agora, un dos fillos predilectos do Club. 

Dende a túa infancia defendiches felizmente ata hoxe as súas cores. Ese equipo ó que lle deches tantas horas desinteresadamente, hoxe hónrate como un dos grandes benfeitores do Verín C.F. Seguramente que terás a túa homenaxe, o teu recordo público nese campo que tantas veces pisaches e que coñecías milímetro a milímetro.

Recordareite sempre como un dos mellores amigos da infancia e da mocidade de meu irmán. Un compañeiro que entrabas na nosa casa como se fora a túa, e viceversa, no patio interior de Fontenova. Fuches un aliado incondicional tamén no carnaval de Verín, que perde a simpatía túa na rúa e a do teu inseparable lorito.

En fin, perdiches a vida pero gañas memoria. A túa dona, Mercedes, e o teu fillo Pablo, como Verín enteiro, ben saben a quen tiñan e a quen despiden. Mágoa de que non poidas ver a túa neta, aínda que soamente fora nun pequeno instante.

Terás un minuto de silencio, que rematará nun sonado son de palmas agradecidas por ser o pichichi da bondade e da alegría e o utilleiro ó servicio do bo funcionamento de tódalas funcións que che designaron.

Noso benquerido "Patolas", leva contigo a grata sensación de que o teu recordo queda entre nós como unha grande bendición. Seguramente que no mundo que te espera, o da eternidade, formarás parte da súa selección de honra.


José Manuel García Fernández, "Patolas", fue toda una institución en el Verín Club de Fútbol. Ingresó en el equipo rojillo a mediados de los setenta, en sus juveniles. Acabó en el primer equipo como máximo goleador en las temporadas 79-80 y 81-82, en esta última consiguiendo el ascenso a la Tercera división. 

Hasta fue pretendido por el Pontevedra, aunque "Patolas" decidió no dar el salto al fútbol profesional. 

Con las botas colgadas, fue entrenador de todas las categorías de base del Verín C.F. y llegó a la directiva del club, en la temporada 97-98 de la mano del entonces, y ahora, presidente Juan Carlos Francisco. Cogió al primer equipo en la segunda jornada de Liga y lo ascendió al tiempo que alzaban la Copa Deputación. 

Mano derecha de Francisco en la directiva del club -"de los más trabajadores y fieles que tuve en todas mis etapas en la presidencia de la entidad. Siento muchísimo su pérdida, para mí era como de mi familia, y estoy muy convencido de que Verín también lo llorará mucho"-, reconocía un muy afectado Juan Carlos Francisco. 

"Patolas", como así era conocido, recibirá cristiana sepultura este martes día 2 de julio a las 12:00 horas en la Iglesia Parroquial de Villaza
 

OBITUARIO | "Patolas, o zurdo"